Zadania
|
Formy realizacji
|
§ 8 ust. 2 pkt. 1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrażania działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienia jakości pracy szkoły
|
Ø Ukończenie kursów doskonalenia w celu wdrażania różnych przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy Ø Ukończenie szkolenia na temat: Interkl@sa na kółkach. Ø Udział w warsztatach metodycznych, szkoleniach i konferencjach przedmiotowych Ø Pomoc w przygotowaniu międzyszkolnego powiatowego konkursu językowo - ortograficznego Ø Opracowanie i wdrożenie programu kursu dla nauczycieli na komputerach Macintosh Ø Przeprowadzenie akcji Sprzątanie Świata Ø Przygotowanie akademii z okazji Konstytucji 3 Maja Ø Praca w Komisji Rekrutacyjnej Ø Praca w Zespole Nadania Imienia Szkole Ø Współorganizowanie kuligu z klasą II LM Ø Współorganizowanie ogniska integracyjnego z klasą IR Ø Udział w konkursie matematycznym „Kangur” 15.03.2006r. Ø Udział w III Międzypowiatowym Konkursie Matematycznym zorganizowanym przez MODN
|
§ 8 ust. 2 pkt 2 Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
|
Ø Wykorzystanie technologii informacyjnej na lekcjach matematyki Ø Stworzenie strony internetowej biblioteki i uaktualnianie jej Ø Wykorzystanie w pracy technologii komunikacyjnej
|
§ 8 ust. 2 pkt.3 Dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przeprowadzenie lekcji otwartych w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć
|
Ø Dzielenie się swoją wiedzą z innymi nauczycielami informatyki Ø Prowadzenie lekcji wspólnie z innym nauczycielem z wykorzystaniem komputera Ø Opracowanie materiałów dydaktycznych dla innych nauczycieli informatyki Ø Prowadzenie lekcji otwartych Ø Opracowanie dwóch publikacji w Internecie Ø Prowadzenie kursu dla nauczycieli na temat: Podstawy obsługi komputera Macintosh i systemy OS MAC Ø Praca w zespole przedmiotowym
|
§ 8 ust. 2 pkt. 4 Realizacja zadań spełniających wymagania kwalifikacyjne umożliwiające uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego:
|
|
§ 8 ust. 2 pkt. 4a opracowanie i wdrożenie działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych bezpośrednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich
|
Ø Opracowanie i wdrożenie programu koła wyrównawczego z matematyki dla klas pierwszych Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego
|
§ 8 ust. 2 pkt. 4b Wykonywanie zadań egzaminatora okręgowej komisji egzaminacyjnej, eksperta komisji kwalifikacyjnej lub egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, rzeczoznawcy do spraw programu nauczania, podręczników, środków dydaktycznych, programów wychowania przedszkolnego ; w przypadku nauczycieli szkół artystycznych –także konsultanta Centrum Edukacji Artystycznej
|
Ø Wykonywanie zadań egzaminatora - aktywne uczestnictwo w spotkaniach - sprawdzanie prac
|
§8 ust. 2 pkt. 4c poszerzenie działań szkoły , w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych
|
Ø Prowadzenie koła wyrównawczego z matematyki dla klas pierwszych Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego Ø Prowadzenie Kawiarenki internetowej Ø Przeprowadzenie konkursu na logo biblioteki Ø Przeprowadzenie konkursu na prezentacje na temat: Życie i twórczość Jana Pawła II
|
§8 ust. 2 pkt. 4e wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami
|
Ø Współpraca z Urzędem Miasta i Gminy w Lipsku Ø Współpraca z pełnomocnikiem do Spraw Problemów alkoholowych Ø Współpraca z Powiatową Komendą w Lipsku Ø Współpraca z organizacją „Strzelec” Ø Współpraca Parafią Rzymsko – Katolicką w Lipsku
|
§8 ust. 2 pkt. 4 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły w której nauczyciel jest zatrudniony
|
Ø Opis i analiza dwóch problemów edukacyjnych - identyfikacja i opis problemu - prognoza działań profilaktycznych naprawczych
|